Naam:
emadeelt.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Kersverse blogger die nooit stilstaat

Ik blog voor het eerst, dus ik ben benieuwd! 🙃 Op reis ben ik graag echt op reis, dus niet lang op een plek. Mooie natuur en lekker eten, daar ga ik voor. Soms alleen met mijn vriend, soms met vriendinnen en soms met vriend en kind. 😃

Over mijn reis

Niet zomaar een reis

Ik ga naar waar ik geboren ben. Ik ben er al verschillende keren geweest, maar nu al een tijdje niet, dus ik mis het enorm. De rust van de natuur, het lekkere eten; ik kan niet wachten!

Deze keer ga ik met mijn zoontje. Voor hem is het de eerst keer dat hij Bosnië zal zien. In Bosnië zelf slapen we voor weinig en niet perse luxe. In Slovenië, waar ik enkel ooit eens een slaapstop heb gemaakt, gaan we voor het eerst naartoe voor langere tijd. Daar hebben we een heerlijk appartement met zwembad. Ik kijk ernaar uit.

Beide landen zijn geen vanzelfsprekende vakantielanden, dus ik deel mijn reis graag met je.

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

Albanië, Argentinië, België, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Montenegro, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.